Sunday, March 2, 2014

Promosi ESP beli 6 percuma 1


Assalamualaikum..

Bulan Mac bulan kelahiran saya. Kebetulan promosi ESP beli 6 percuma 1. Hehe ada kena mengena ke?

ESP ni antara produk yang paaaling saya suka. Tak pernah tinggal. Rasa pun sedap. Saya selalu bancuh dengan milo.

Ok, untuk promosi beli 6 percuma 1, jom kita buat kira2.

1 tong ESP harga runcit RM150.
Kalau beli 4 tong dah RM600. Betul tak?

Apa kata korang share dengan kawan2, beli 6 ESP ni.

Dapat FREE
+ 1 ESP
+ keahlian Shaklee (bernilai RM65)

** dapat beli ESP dengan harga ahli!! Berapa harganya tu?

Sms / whatsapp saya segera. Saya akan ceritakan lebih lanjut.

Untuk orang Perlis, boleh dapatkan terus dari saya. Lokasi saya di pusat bandar Kangar.

Hubungi Puan Ilani @ 019-476 2466
Email il4ni@yahoo.com

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment