Monday, November 10, 2014

Testimoni Fresh Customer Set Berpantang

Assalamualaikum..

Apa khabar semua? Saya harap anda dalam keadaan sihat sepenuhnya. Kalau tak sihat cepat2 makan suplemen ya.

Hari ni saya nak share testimoni set berpantang shaklee. Customer saya ni senior sekolah saya masa di SMK Derma, Kangar. Nama panggilan, Leena. Leena order Vitamin C, B complex, Vitalea, Zinc dan Lecithin. Katanya dari sebelum kahwin lagi dia dah amalkan ESP untuk kurus. Sampailah sekarang Leena minum.  Jadi, bekalan ESP masih ada stok.

Jom kita baca apa kata Leena tentang set berpantang ni :) 
Katanya "Pagi-pagi bangun rasa bertenaga, malam bangun menyusu anak dan buat stock susu. Siang pula tak cepat letih. Muka pun lebih putih sebab makan vitamin C Shaklee"




Yang bawah ni pula testimoni Leena mengenai ESP.  Dia amalkan ESP sejak sebelum kahwin lagi tau! Memang bagus jaga kesihatan dan kecantikan awal-awal. Katanya minum ESP tak ada STRETCH MARK ! Wah, memang berkesan. Sebab ESP ni ada protein. Protein ialah makanan bagi sel-sel dalam badan. Bila protein cukup, sel-sel badan akan sihat dan seluruh sistem badan akan berfungsi dengan baik. Kulit pun dapat makanan melalui protein tadi :)



Jadi kalau ada adik-adik, akak-akak yang berminat dengan produk Shaklee, jangan segan2 hubungi saya. InsyaAllah, semua ada... COD sekitar Kangar, Padang Besar, Arau, Kuala Perlis dan seluruh Perlis.. Ingat Shaklee ingat Ilani ya !
















Nor Ilani
019-476 2466
Agen Shaklee Kangar dan seluruh Perlis
Facebook : klik sini

No comments:

Post a Comment