Thursday, December 11, 2014

Testimoni demam campak pulih dalam masa seminggu pastu kulit cun habisssss dengan shaklee ajer tau

Assalamualaikum...
Saya nak share testimoni Master Zura Betty pasal DEMAM CAMPAK / CHICKEN POX.
Seram tak? Saya sendiri tak ingat saya pernah kena ke tak demam campak ni. Huwaaa
Tapi saya dah mendalami apa perlu saya buat kalau kena demam campak di usia 20an ni. Cewah muda lagi tau! Jom kita baca perkongsian dari Puan Zura... ni amik dari FB dia.

**********************************************************************************************


  




Ok jangan senak pasal ESP..!! Meh nak share testimoni syok sendiri.. hahahaa.. ermm saya paling gerun dengar perkataan chickenpox.. serius sangat-sangat takut.. lagi pulak tak pernah kena dari kecil.. sebelum ni rasa selamat je..

Tapi rupanya panas tak sampai ke petang.. hujan di tengah hari.. ohh seram sejuk sedih semua ada laa.. ditambah pula saya di awal mengandung.. ada yang advice suruh gugurkan baby.. oh no..!!

Nak dijadikan cerita.. memang teruk gila chickenpox itu menyerang.. sampai rasa agaknya orang kene AIDS macam ni ke.. hahahaa.. tapi mujur saya ada SHAKLEE.. ini bukan overclaim ok.. ni pengalaman saya.. dengan SHAKLEE saya kembali suci hanya dalam tempoh seminggu.. sampai ada yang tak percaya betul ke kene chickenpox..

Apa yang saya ambil..?? Memula risau sangat.. sebab nak makan vit e tak boleh.. gla lagi laa harapan kan.. so saya konsisten dengan Nutriferon, bcomplex, vit c, ESP tentunya.. N paling utama.. hari2 mandi dengan BASIC H dan NUTRIWHITE. Dua ni jadi sabun mandi saya sepanjang diserang oleh ayam nie..!! N hasilnya.. dalam masa lebih kurang seminggu.. sangat amazing..!!
*****************************************************************

Haaaaa amacam? teruja tak dengan produk Shaklee? Seminggu dah cun balik. Rsanya kalau kena demam campak ni memang tak senang duduk pastu amik masa yg lama nak pulih. Betul tak?

Sekarang tak perlu risau, dah ada alternatif. Macam saya, semua produk yg Puan Zura sebut di atas tu memang ada stock kat umah. Senang la kan?

Untuk yg berminat nak dapatkan produk yg Puan Zura cerita tadi, boleh la hubungi saya untuk urusan seterusnya ok? 

Sihat-sihat selalu !



















Nor Ilani
019-476 2466
Saya agen Shaklee di Perlis.
Menyediakan perkhidmatan penghantaran ke kawasan berdekatan Kangar, Arau, Kuala Perlis dan lain2.

No comments:

Post a Comment